onsdag 1 juli 2009

Maudan, Maudan


Det jag minns nu av Mauds tal var att hon träffat ett företag i Umeå som säljer trumljud. "Som säljer trumljud!" Säg det med Maudans röst så blir det lite skoj. Sen ville hon släppa ut bävrarna igen men jag minns inte om det var för det svenska ordförandeskapet i EU eller hur det nu var.

Har för övrigt ätit två portioner saffranspannkaka och sett Alice Bah en gång till. Nu har jag också hört henne prata och tycker att hon är snäll.

Jag vill även bo på Gotland. Imorgon ska jag prata med det lilla ståndet på torget som heter just så och smida planer om hur jag och M och Harriet kan få en framtid smack mitt i Östersjön.

1 kommentar:

  1. nämen jag vill ju också flytta till gotland! jag tänker mig att cykla en halvmil varje dag (med cykelkorg men ingen hjälm för det behöver man inte på gotland när turisterna åkt hem)till mitt jobb på nån högskola eller nåt medan lille h sitter på en äng och sorterar grästrån.

    Vi gör't!

    //jupps

    SvaraRadera