söndag 21 juni 2009

Tänk för att jag firade midsommar med...

Marita Ulvskog. På vårt hemliga ställe som jag inte tänker säga var det är för då blir hon så stingslig. Hon hade en blå jacka dagen till ära med beige och vitt under. Hon såg inte så sur ut. Kändisspotting på hög nivå alltså.
Jag är också tvungen att ge en eloge till min vän som gjorde trolldeg på stående fot när modelleran till Cranium hade torkat.
På vägen hem från det område där Marita Ulvskog firar midsommar var det så vackert och jag var lite svag så jag fällde en tår till "I will always love you" på radion.
Har även planterat sjukt många blommor idag efter att vi plastade på Plantagen. Det blir hemskt fint. Men allt är en månad senare än vanligt och jag undrar om stockrosorna kommer att hinna ta sig. Vi satsade på hängpetunior i år. Petunior är en blomma för en snäll mormor vilket passar mig och M perfekt. Men dom hänger lite väl mkt till en början och jag börjar undra om jag borde staga dom på något vis.
Sen är färskpotatisen årets rova och dillen årets... ört?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar